Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Jakou chybu firmy dělají při přípravě obchodní strategie? Zaměří se příliš na produkt či službu. Když ale chcete prodávat, musíte začít něčím úplně jiným…

Klid, sebevědomí a vyšší šance na úspěch na první schůzce? Zajistěte si to díky důkladné přípravě a skvělému prvnímu dojmu.

Obchodní strategie by neměla vznikat bez kontextu. Zjistěte, v čem potřebujete mít jasno, než se její přípravy pustíte a zamezte metodě pokus-omyl.

Od přípravy jednání až po uzavření smlouvy. Ovládněte celý prodejní proces a získejte (prvního) platícího zákazníka.

Obchodní strategie je dlouhodobý plán, který organizace či jednotlivec vytváří a využívá k dosažení svých obchodních cílů. Takový kompas. Jak s ním zacházet?

Osvojte si 6 kroků, pomocí nichž proměníte námitky na úspěch a začnete prodávat víc.

Naučte se řídit prodej ve 4 jednoduchých krocích a vytvořte produkt či službu, které budou mít na trhu své místo.

Nový rok je tu a s ním i nové prodejní cíle. Pokud jste si udělali domácí úkol vloni, máte teď už nejspíš jasnou představu, co a jak.

Jak postupovat, když vám obchodník říká: "Všichni jsou levnější. Za tuhle cenu se to nedá prodat." Existují na to různá řešení.

  • 1
  • 2