Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

HLAVNÍ TÉMA

Jakou chybu firmy dělají při přípravě obchodní strategie? Zaměří se příliš na produkt či službu. Když ale chcete prodávat, musíte začít něčím úplně jiným…

Obchodní strategie by neměla vznikat bez kontextu. Zjistěte, v čem potřebujete mít jasno, než se její přípravy pustíte a zamezte metodě pokus-omyl.

Obchodní strategie je dlouhodobý plán, který organizace či jednotlivec vytváří a využívá k dosažení svých obchodních cílů. Takový kompas. Jak s ním zacházet?

Spolupráce marketingu a obchodu je klíčem k úspěchu. Proč je tak důležitá a jaký dopad má jejich nespolupráce na výkonnost firmy?

Naučte se řídit prodej ve 4 jednoduchých krocích a vytvořte produkt či službu, které budou mít na trhu své místo.

Nový rok je tu a s ním i nové prodejní cíle. Pokud jste si udělali domácí úkol vloni, máte teď už nejspíš jasnou představu, co a jak.

Ne vždy je je nezbytné nedostatečné výsledky obchodníka hned řešit výpovědí. Než k tomuto kroku sáhnete, udělejte několik věcí.

Klid, sebevědomí a vyšší šance na úspěch na první schůzce? Zajistěte si to díky důkladné přípravě a skvělému prvnímu dojmu.

Od přípravy jednání až po uzavření smlouvy. Ovládněte celý prodejní proces a získejte (prvního) platícího zákazníka.

Osvojte si 6 kroků, pomocí nichž proměníte námitky na úspěch a začnete prodávat víc.

Získávejte praktické a užitečné informace

ze světa prodeje a jeho řízení 

Přidejte se k mnoha profesionálům z B2B prodeje a odebírejte náš newsletter.

✓ Reálné příklady z praxe

✓ Vyzkoušené a ověřené

✓ Ihned použitelné