Proveďte účelné změny a zvyšte výkon vašeho prodeje.
Výstupy z auditu vám otevřou oči.
S auditem získáte
1. Chci zvýšit výkon obchodního oddělení o 20%.
2. Potřebuji zvýšit úspěšnost obchodníků při uzavírání smluv.
3. Chci zkrátit dobu trvání obchodních případů.
4. Potřebuji mít aktuální a přesný přehled o výsledcích.
5. Chci vidět pipelinu, která odpovídá realitě.
6. Potřebuji, aby obchodníci dělali správný počet smysluplných aktivit.
Co získáte
Ucelený a nezávislý pohled na to, jak je váš prodej nastavený a jak v reálných situacích funguje.
Přehled silných a slabých míst
Zhodnocení úrovně obchodníků
Doporučení na co se zaměřit a co změnit
Základ pro další rozvoj prodeje
Vyhodnocení úrovně řízení a vedení prodeje
Ověření vazby odměňování na výkon
Vše vám srozumitelně vysvětlíme a společně najdeme způsob, jak to uvést do praxe.
Po absolvování dvou workshopů s Davidem a Romanem jsme zjistili, že naše obchodní procesy a způsob prezentování společnosti navenek "v zásadě fungují". Našli jsme ale i spoustu věcí, které je možné zlepšit. Pomocí zajímavých cvičení z nás Roman a David dokázali vytáhnout informace, na základě kterých jsme společně navrhli lepší systematizaci našich procesů. Právě během takovýchto diskuzí je nejlépe vidět rozdíl mezi "v zásadě fungujícím" a skutečně fungujícím a obchodem.
SalesUP můžeme doporučit i firmám, které jsou se svými obchodními procesy spokojené a mají solidní výsledky.
Řízení obchodních oddělení
V osobním prodeji za sebou máme více než 100 tisíc schůzek. Probíhaly a probíhají u zákazníků z nejrůznějších oborů, jejichž obrat se pohybuje od stovek tisíc po jednotky miliard. Naživo, online i po telefonu.
Finanční řízení
Máme zkušenost s tvorbou finančních plánů výrobních a obchodních společností i s návrhem struktury manažerského reportingu. Plánovali jsme prodej, tržby, marže a připravovali ostatní navazující plány pro firmy s obratem 3 mil. – 25 mld. Kč.
Pracovali jsme v mnoha oborech v malých soukromých firmách i v nadnárodních korporacích. Řídili jsme obchodníky, obchodní týmy i celá oddělení od 1 až po 100+ členů. Zodpovídali jsme za obraty v rozmezí jednotek milionů po desítky miliard.
První krok je nezbytný k pochopení firemní kultury, hodnot a specifických aspektů vašeho podnikání. Cílem je získat přehled o tom, jak firma funguje, jaké jsou její hlavní cíle a jaké jsou její interní i externí vztahy.
Zde se zaměřujeme na detailní prozkoumání stávajících procesů prodeje, včetně strategií akvizice zákazníků a přístupů k uzavírání obchodů. Tento krok pomáhá identifikovat silné stránky a oblasti, které vyžadují zlepšení nebo inovaci.
V tomto kroku hodnotíme, jak efektivně je řízen prodej a jaký je způsob a úroveň vedení obchodníků. Ověřujeme, zda manažerské postupy podporují cíle firmy a motivují zaměstnance.
Zde posuzujeme, zda obchodníci a manažeři mají potřebné dovednosti a znalosti pro efektivní výkon své práce. Tento krok zahrnuje hodnocení jak individuálních schopností, tak celkové úrovně dovedností v rámci týmu.
V tomto kroku se zaměříme na hodnocení efektivity a výsledků jednotlivých obchodníků. Cílem je zjistit, jak dobře obchodníci plní své cíle a jak přispívají k celkovému úspěchu firmy.
V tomto kroku zkoumáme, jak jsou strukturovány odměny a motivace pro zaměstnance, a jak tyto systémy ovlivňují jejich výkon. Je důležité zajistit, aby odměňovací systémy byly srozumitelné, motivující a v souladu s cíli firmy.
Na závěr shrneme zjištění a připravíme soubor doporučení pro zlepšení. Cílem je poskytnout konkrétní návrhy a akční plány, které pomohou firmě dosáhnout jejích obchodních cílů a zvýšit její konkurenceschopnost.
Poptejte nyní a postrčte svůj prodej směrem k úspěchu
Získejte ucelený a nezávislý pohled na to, jak je váš prodej nastavený a jak v reálných situacích funguje.
Cena je bez DPH
Máte ke službě nějaké otázky nebo potřebujete jiný rozsah? Volejte na +420 724 794 663 nebo nám napište obchod@salesup.cz
(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.